Slik fungerer det

Stressfri flytting og lagring

1.

Bestill enkelt på nett

Fyll ut vårt bestillingsskjema. Du velger da lagerstørrelse og dato for henting, og legger inn dine kontaktopplysninger. Såfremt du bestiller innen kl 16, bekrefter vi bestillingen samme dag. Hentetjenesten må normalt sett bestilles 5 virkedager i forkant. Vårt flytteteam er tilgjengelige for oppdrag hver virkedag fra 08:00 – 16:00

2.

Vi henter dine møbler og eiendeler

Vi tar oss av de tunge løftene, og transporterer dine ting og plasserer de i vårt minilager. Med vår flyttetjeneste henter vi tingene inne i din bolig eller ditt kontor. Såfremt møblene står klare, og småting allerede er pakket i esker, trenger du i prinsippet ikke løfte en finger. Enklere blir det ikke.

3.

Vi sørger for trygg lagring

Vi lagrer dine eiendeler i et trygt og moderne minilager i Oslo-området. I våre lokaler har vi 24 timers videoovervåkning, adgangskontroll og avlåste lagerboder for hver enkelt leietaker. Vår basis-forsikring er inkludert, men du kan oppgradere forsikringen dersom du skal lagre høyere verdier.

4.

Bestill tilbakelevering

Like enkel som selve bestillingen, kan du også be om å få tilbakelevert dine ting. Bestill tilbakelevering på nett, og vi sørger for å transportere dine møbler, esker eller annet innenfor din dørstokk. Tilbakelevering må bestilles senest 5 virkedager i forkant. Våre egne flyttefolk er tilgjengelige fra 08:00 – 16:00 hver hverdag.

Har du spørsmål?

Kontakt oss enkelt i dag via telefon, chat eller e-post

Kontakt oss på e-post

Send oss en melding på e-post i dag, og vi besvarer din henvendelse normalt sett innen 30 minutter i kontortid. E-post: kundeservice@boximinilager.no. Alternativt kan benytte vårt kontaktskjema.

Kontaktskjema

Ring oss

Ring oss i dag for en hyggelig lagerprat. Tlf. 23 89 70 67. Vi besvarer din henvendelse og spørsmål til følgende tider: Mandag – fredag fra 0800 – 1600. Alternativt kan du benytte vårt kontaktskjema.

Kontaktskjema

Vår løsning er enklere enn mobilt minilager

3 gode grunner til å velge Boxi

Unngå lasting og bæring. Vi tar oss av hele flyttejobben for deg

Ved leie av et mobil minilager får du en lagerboks levert til din adressen. Du må normalt sett selv sørge for å bære møbler og esker inn i lagerboksen. Ved endt leieperiode må du likeledes bære tingene ut av lagerboksen og inn i din nye leilighet. BOXI henter tingene i din leilighet og sørger for forskriftsmessig transport og lagring. Du kan lede deg tilbake og la oss gjøre jobben.

Enklere og mer fleksibel tilgang til tingene underveis

Dersom du benytter et Mobilt minilager har du som oftest to valg dersom du vil ha tilgang til ting underveis i leieperioden. Enten kan du dra til lageret der lagerboksen er oppbevart, og hente ut ting på egenhånd. Alternativt kan du få lagerboksen tilkjørt, også kan du plukke ut det du vil ha tilgang til. BOXI har en mer fleksibel løsning der du enkelt kan bestille hjemkjøring av akkurat de tingene  du trenger. Det er både enklere og rimeligere.

Unngå problemer med plassering av lagerboks/tilhenger

Ved leie av mobilt minilager blir lagerboksen/hengeren som oftest parkert slik at du kan fylle den opp / tømme den for ting. Dersom det ikke finnes en ledig parkeringsplass i nærheten blir jobben mer tidkrevende, og på steder med korttidsparkering på dagtid blir det enda mer utfordrende. Hos kunde hos BOXI minilager behøver du ikke bekymre deg over denne problemstillingen.

Kom i gang med lagringen i dag